środa, 7 listopada 2012

Giveaway & stara szafeczka


Dzień dobry:-)


                                
 
Tak jak obiecałam dziś startuję z moim Giveaway, ale zanim do niego przejdziemy, chciałam szybko pokazać Wam to maleństwo:


 
Kupiłam ją na pchlim targu w wakacje, z zamiarem przemalowania i powieszenia w łazience, ale na łazienkę okazała się za mała, a i koloru też postanowiłam nie zmieniać.
Szafeczka nie wygląda na wyrób seryjny, ma krzywo zamontowane drzwiczki i siatkę zamiast szyby. Na malutkich półeczkach można ustawić słoiczki z przyprawami (na razie nie mam takowych w odpowiednim rozmiarze) albo wyeksponować kolekcję czegoś :-). Ma tez dwie szufladki.

Najpierw postawiłam ją tu:


A teraz stoi na witrynie, obok mikrofalówki i kosza z owocami.



And now przejdziemy do mojego Candy dla Obserwujących.

Oto co przygotowałam: poszewka Paris, kalendarzyk na magnes z 12stoma reprodukcjami znanych dzieł malarskich, falbaniasta rękawica kuchenna bardzo chic i rownie falbaniasty woreczek z nadrukiem. Nie wiem jeszcze czy podzielę to na dwie nagrody czy zostawię wszystko dla jednej osoby. Zależy to od ilości chętnych na moje Giveaway.




Zasady jak zwykle: Zdjęcie i informacja o Candy na Waszym blogu i komentarz o chęci udziału pod tym postem.
Przy losowaniu pod uwagę będa brane tylko osoby obserwujące mój blog.

Losowanie 7mego grudnia.

ZAPRASZAM :-))))!

Pozdrawiam serdecznie
B.





94 komentarze:

Elle pisze...

Szafeczka jest cudowna! i ślicznie się komponuje z Twoją nowoczesną kuchnią - stanowi bardzo ciekawy detal :)

Prezenciki przygotowałaś baaardzo słodkie :)
Pozdrawiam :)

zapach piwonii pisze...

Uroda szafeczki jest niewątpliwa dobrze,że zdecydowałaś zostawic ją w oryginale,pozdrawiam

Patti pisze...

Obserwuję juz od dawna")))
Z wielką chęcią zapisuję sie na Candy!! Rękawica z falbanami przepiękna:))
Pozdrawiam Patti

Natalia pisze...

Kochana zakochałam się w Twojej szafeczce od pierwszego wejrzenia,ale cudo!
Po nagrody też ustawiam się grzecznie w kolejce:)
Buziaki!

Beti House pisze...

Masz śliczną kuchnię,marzę o białej :)Szafeczka ekstra,przydałaby mi się taka właśnie do kuchni.
Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :)Pozdrawiam

Justyna pisze...

Nie pomyślałabym że niepomalowana będzie tak pasować;)super!!!
Do zabawy chętnie sie przyłączę;)
Pozdrawiam cieplutko

aniuta pisze...

Szafeczka mnie zaczarowała totalnie:). Obserwatorem jestem od dawna, więc spróbuję szczęścia w kolejce po cudeńka, które przygotowałaś:)
buziaki:)

Magdalena pisze...

Szafeczka to piekny detal w nowoczesnej kuchni. Chetnie wezme udzial w zabawie :)))
Usciski

Roza Roz pisze...

Zapisuje się na Twoje piękne Candy!!!
A szafeczka piękna!!!!
Buziaki

OLQA pisze...

Piękna szafeczka! Oczywiście ustawiam się w kolejce:)

ABily pisze...

Szafeczka bardzo ładna ale sama nie wiem...ja bym ją oszlifowala ,pobejcowala ,pobielila, przetarla i taki szaro-bury kolor chyba by dodal jej uroku,a przede wszystkim wpasowal sie w klimat kuchni, na serio nie planujesz jej przemiany?

a co do candy to oczywiscie sie zapisuje, zainteresowala mnie zwłaszcza ta rękawica,ale cudny gadzet:)juz w myslach widze ja z fartuszkiem utrzymanym w podobnym klimacie, szara baza i rzedami bialych koronek:)

LittleKa pisze...

zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Bella pisze...

Byłaś jedną z pierwszych osób, które powitały mnie w blogowym świecie, i które zaczęłam obserwować, więc zapisuję się na candy bez mrugnięcia okiem. A szfeczka jest świetna, mnie pasuje własnie taka, bez zmian. Pozdrawiam

Bella pisze...

A Ty marsz do kolejki u mnie po cukiera!

Peelargonia pisze...

Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to od razu do głowy przyszła myśl: "Ta szafeczka nie pasuje koło zlewozmywaka!" Na szczęście zobaczyłam kolejne i się uspokoiłam :D

Dagi Mara pisze...

Jeju Basienko, ale piekne rzeczy wystawiasz do losowania! No Kochana, nie pieke, ale taka rekawica zamachnelabym sie do piekarnika!
Slicznosci!

Szafeczka jest WOW! I wlasnie w tym kolorku mi si podoba. Swoja droga bardzo slodka w takim malym wydaniu. :)

Sciskam az do Italii!

dagi

klamaja pisze...

Dopiero na zdjęciu w kuchni naprawdę widać jak uroczo wygląda i jaka jest niewielka,i mnie osobiście bardzo podoba się jej kolor wiec fajnie że jej nie przemalowałaś .. jest takim ciepłym punkcikiem :D i nie dziwie się że ja zabrałaś ze sobą ;)co do cukierasków są wspaniałe ale najcudowniejszy oczywiście woreczek i rękawica :D mega :D proszę mnie szybko do listy dopisać ;D Pozdrawiam ciepluchno... Kinga
klamaja.blogspot.com

Iwona pisze...

Szafeczka bardzo urokliwa, nie wiem dlaczego ja widze w niej jaja :-)
Do kolejki chętnie się ustawię.
Pozdrówka!

MariaPar pisze...

Basiu, szafka cudna. Zwłaszcza taka w naturalnym wybarwieniu. A prezenty przygotowałaś śliczne. Oj, będzie długa kolejka.
Pozdrawiam ciepło

Panna Kropka pisze...

Szafeczka malutka i fajnie, że można ją ustawiać raz tu a raz tam ;) A pewnie, że się ustawiam po cukiera , wszystko mi się przyda sama tak pięknych dodatków nie umiem zrobić więc z pewnością się nie zakurzą ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

agulek pisze...

Niesamowicie urzekająca szafeczka :-)

bastamb pisze...

Basieńko, widzę, że masz śliczną kuchnię, szafeczka cudna, prawdziwe dzieło sztuki i świetnie pasuje, ja też lubie takie targi bo, można kupić coś ciekawego...pozdrawiam cieplutko....

Sylwia pisze...

Jakie cudne candy, zapisuje się oczywiście. Twoja szafeczka superowa a dodatkowo urzekły mnie pojemniki białe 3 sztuki na chyba cukier, mogę zapytać gdzie nabyłaś? Są prześliczne.

Sylwia pisze...

Jakie cudne candy, zapisuje się oczywiście. Twoja szafeczka superowa a dodatkowo urzekły mnie pojemniki białe 3 sztuki na chyba cukier, mogę zapytać gdzie nabyłaś? Są prześliczne.

Martynosia pisze...

Piekna jest ta szafeczka! :)

Myszka pisze...

I ja jestem zdania, że szafeczka nie musi być biała żeby zachwycała (ale mi się zrymowało:)
Candy cudne! A ta rękawica - wow!!!!
Posyłam słoneczne pozdrowienia!

Jagna pisze...

Basieńko,masz niesamowite szczęście do wynajdywania cudeniek,ta szafeczka jest piękna!
A w kolejce do prezentów ustawiam się z wielką nadzieją w sercu,bo super byłoby mieć coś od Ciebie :)
Ściskam

Atena pisze...

Cudna szafeczke wyszukalas, nie dosc ze ma fantastyczny ksztalt to ten kolor, wow, tylko jej nie maluj.
Oczywiscie staje w kolejce na cukierasy,bo naprawde cudenka chcesz rozdac:)
usciski

wioleta2213 pisze...

jestem tu nowa ale zglaszam sie do Twojego rozdania , pozdrawiam serdecznie
http://wioleta2211.pinger.pl/m/15367438/konkurs

Marta pisze...

Preciosa compra y preciosos trabajos.
Besos desde España

raeszka pisze...

I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

Ola_83 pisze...

Basiu, ale piękne rzeczy nam tu proponujesz:-)))Ja koniecznie muszę to wygrać:-)))buziak!

LittleKa pisze...

B! :)
piękne falbaniaste cuda!
i śliczną masz szafeczkę :)
oczywiście grzecznie i cicho się w kolejkę ustawiam i czekam licząc na szczęście! :)
pozdrawiam:)

Myszelka pisze...

Piękne nagrody przygotowałaś i w ogóle piękny blog. Cieszę się, że tu trafiłam. Dołączam z przyjemnością do udziału w zabawie :-) Pozdrawiam

misiunia pisze...

Wspaniałe nagrody, z przyjemnością się zapiszę :)
Pozdrawiam :)

agea pisze...

superowa zdobycz, ale ją wypatrzyłaś:)
ale przygotowałaś dla nas prezenty, przyłączam się do zabawy i oczywiście już od dawna obserwuję:)
pozdrawiam
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

Lavande pisze...


szafeczka mnie oczarowała!! jest taka, jaką sama bym chciała u siebie mieć:) Trafiony łup:)

pozdrawiam

amna pisze...

pieknie wkomponowalas te szafeczke!!!
cudne prezenty, wiec cichutko ustawiam sie w kolejce
pozdrawiam cieplo!

lapappilon pisze...

hello!
I want to play with you...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Galeria ArtMess pisze...

Szafeczka jest prześliczna! Chętnie bym taką znalazła na jakimś targu :)

Cat-arzyna pisze...

Szafeczka malutka ale na pewno przyciągająca wzrok , gdziekolwiek jej nie postawisz , będzie wyglądała pięknie .
A po ten róg obfitości z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
Buziaki :)))

LoLa pisze...

Que cocina mas inmaculada.. perfecta. Amplia, luminosa. Me encanta. Yo ando liada con la mia... No es como la tuya, pero cuado la termine, quedara preciosa
Bonitos trabajos.
Besos B. y feliz semana

Motylek pisze...

Basiu, piękne Candy, zapisuję się na nie, jeśli pozwolisz. A przy okazji- do obserwatorów, choc myślałam, że już jestem:(
Pozdrawiam i zapraszam na moje cukierki:)

Galeria Dekolandia pisze...

Szafunia jest prześliczna,wszystko jedno ,gdzie stoi,a ta poszewusia Paryska,jak dla mnie krojona,w sam raz na moja sofekę,więc staje w kolejeczce :)))

Aiga pisze...

Śliczna szafka:) z przyjemnością ustawiam się w kolejce, liczę na szczęście:) serdecznie pozdrawiam

Penelopa pisze...

Szafeczka niczym cukiereczek :)
Z okazji ustawienia się w kolejkę nie zrezygnuję. Jakbym mogła :) Już zalinkowałam zdjęcie w pasku bocznym i czekam na losowanie ;)

Qra Domowa pisze...

Basieńko szafeczka jest cudna-gratuluje zakupu....ale cukiereczki tez piękne:)))))...postoje z wielką ochota:))

prowansalskieklimaty pisze...

Fajna szafeczka, taka tajemnicza... chociaż nie wiem czy szafeczka może być tajemnicza ale tak właśnie ją widzę :) zapisuję się na Candy przy okazji!

fraglesik pisze...

Bardzo ładna szafeczka.;)
Zapisuję się do zabawy;)
Dodalam baner iobserwuję

Aneta pisze...

zapisuję się do zabawy i pozdrawiam

Piotr_I_Marta pisze...

Zapisuję się do kolejki :)

Pozdrawiam

toffi9@op.pl

Gosia Ruzia pisze...

Witam. Melduję się. Pozdrawiam!:) Powodzenia wszystkim!

Portiferole pisze...

Szafeczka prześliczna :) a ja z wielka ochota przyłączam się do rozdawajki równocześnie zapraszając na moją :)

Pozdrawiam

Zaira pisze...

jest świetna według mnie pasuje wszędzie:)

Katalina pisze...

Cudna Twoja kuchnia cała, nie tylko szafeczka. Jeśli jeszcze można to na candy się piszę, powiadamiając jednocześnie, że do zabawy zostałaś u mnie nominowana :)

AliceLovesBrocante pisze...

Staję w kolejce:) Szafka bardzo ładnie się prezentuje!!! Ala
www.alicelovesbrocante.blogspot.com

Deilephila pisze...

Zapraszam do mnie po niespodziankę:)

magdalenia pisze...

Dziękuję za odwiedziny u mnie:)
Przede wszystkim okrutnie podoba mi się ta maleńka szafeczka i też bym jej nie przemalowywała, jest idealna. Żałuję że w mojej okolicy nie ma żadnych pchlich targów...
I z wielką chęcią wezmę udział w Twoim Candy bo cukierasy cudne są:)
pozdrowienia ślę,

Mała rzecz a cieszy pisze...

Zapraszam do zgłoszenia konkursu na bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/

alucha pisze...

Z ogromną chęcią się zapisuję. Urocze te Twoje upominki :).

A zdobyczy na pchlim targu zazdroszczę!

zberek pisze...

Staję w ogonku :)

attea atea pisze...

Widzę,że sporo chętnych na prezenty,dołączam do nich:))A co do szafeczki to ja bym ją wykorzystała na jakąś kolekcję...naparstków ceramicznych:))Filiżanek:)))Nie wiem,ale czuję,że znajdziesz fajny pomysł:))

mo_na pisze...

usiadłam cichutko i czekam....
monika_napieralska@interia.pl

skimmia pisze...

ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
info na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Zuza pisze...

Śliczne te rzeczy :) też się zgłaszam do zabawy :)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie po candy: decustyle.blogspot.com :)

barbaratoja pisze...

Słodkie drobiazgi, zapisuję się;-)

Inna and Eva pisze...

http://pismavoblaka.blogspot.com/
i love you

LadyDi pisze...

szafeczka cudna :) Oczywiście ustawiam się w kolejce po takie cudności :)
pozdrawiam

MaJu pisze...

Jak moglam ominac takis słodkosci .
staje grzecznie w kolejce. W obserwatorach jestem gdzies na poczatku listy ;)-musze zerknac ;)

Szafeczka jest piekna. Wogole to obrazek ze sztuccami i ten romantyczny jest super i zawieszka "casa" i pojemniczki szklane biale -i moglabym jeszce tak pisac i pisac.
buziaki

veh07 pisze...

!!!
http://veh07.blogspot.com/

Ewelina pisze...

Piękne maleństwo :) Dołączam również do kolejki chętnych na słodkości :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Wspaniałości przygotowałaś!
Zapisuję się na Candy z wielka chęcią :D
pozdrawiam
MZ

Szafeczka jest obłędna!

miumiu pisze...

Zgłaszam się, a baner znajduje sie tu: http://nibica.blogspot.com/

Kwietniowa pisze...

Piękności w Twoim Candy :) więc i ja się ustawię w kolejce http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

MozAnna pisze...

It's a wonderfull present! Link on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Agnieszka Siewierska pisze...

Zgłaszam się!

http://kreatywnie.folog.pl i zapraszam na candy u mnie!

Madlen pisze...

wszystko takie piękne, że grzech się nie zapisać!

także niniejszym wpisem to czynię:)

nie wiem, jak do Ciebie trafiłam, ale przycupnę na dłużej:)

Pozdrawiam

basia l pisze...

O imienniczka, ślicznie u Ciebie, staję w kolejce.
basia.lewandowicz@interia.pl

Kajka pisze...

Dziękuję za zaproszenie Basieńko. To co chcesz dac jest przepiękne więc nie dziwi liczba chętnych.
A szafeczka jest cudowna i aż Ci jej zazdraszczam, ale tak bez złości, hii.
Dziękuję Ci, że do mnie zaglądasz. Prawie wszystkie ramki pochodzą z Włoch więc rozglądaj się kochana, może zakupisz taniej niż w Polsce.
Buziole przesyłam

JAGODZIANKA pisze...

Nie rozumiem, dlaczego jeszcze mnie tu nie ma na liście ;)
Oczywiście, koniecznie się zapisuję i obwieszczam, że szafeczki przeogromnie zazdroszczę! Jest cudna!

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Fluffy pisze...

Dopisuję się z przyjemnością do kolejki.

Kasia pisze...

zapisuję się do zabawy :)

AW pisze...

Obserwuje jako AW a na widok takich cudeniek aż brak mi tchu

pozdrawiam
wara44@onet.pl

mati pisze...

jakiś czas temu trafiłam tu przypadkiem - trafiłam i zostałam

Staję do Candy - zapraszam do mnie

TiT TiTkolandia pisze...

też dołączam do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)!

Kamila pisze...

B. oniemiałam ! Szafeczka jest rewelacyjna , dobrze że nie poszła pod pędzel, bo świetnie wygląda w drewnianej okazałości (dla mnie to idealne miejsce do przechowywania np. kieliszków na jajka).

Opłacało się do Ciebie zajrzeć, bo fanty które przygotowałaś idealne do mojej nowej kuchni ;)
Pozdrawiam

Aga Waleria pisze...

Kolejny obserwator zgłasza się do zabawy i czekam na odrobinkę szczęścia :))))

Paula Rogóż pisze...

To jest cudowne! Zgłaszam się!

Cleo. pisze...

Z przyjemnością sie przyłączę.
http://cleo-inspire.blogspot.nl/

Jestem takze ciekawa efektu koncowego szafeczki.

Ilonusek pisze...

z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów i zapisuję się na candy
:)

Latte House pisze...

Szafeczka słodka! Zapisuję się na candy i zapraszam do siebie...
Katarzyna

raeszka pisze...

Cudne prezenty dla nas przygotowałaś :).

Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Anna Kaczmar pisze...

Trzeba mieć gust, talent i niebanalny pomysł, aby stworzyć takie cuda. Gratuluję, zazdroszczę i z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)